![]() |
Intet i Pietros spørgsmål lød som en klage. Der var noget nysgerrigt i det, næsten som en del af et interview: ”Carlo, hvorfor læser jeg aldrig om mine vine i dine ugemails ?” Jeg ville have svaret ”Fordi du ikke kan dansk” eller ”Du skal opdatere din Googletranslator” men ved nærmere eftertanke, og efter at have skimtet mine seneste mails, måtte jeg give Pietro ret: det er ikke megen beskrivelse af Pietros vine i min tæppebombning af ugemails.
”Det er nok fordi dine vine ”kører”: de sælger sig selv til en større og meget trofaste skare af vinvenner.” Godt svar men lidt hult fordi producenterne vil gerne have omsætning men også lidt ry og omtale. Man kunne skrive bøger om hvor meget vi tager andre mennesker, steder, begivenheder for givet. Havde jeg taget Pietros beundringsværdige arbejde for givet ? Nå, hvis han opfattede så, må svaret være ja og det, skal der rådes bod på.
Men hvorfor dette spørgsmål lige nu ? han havde ikke brug for at sælge flere vine til mig: hans forbaskede franske – f-r-a-n-s-k-e ! -i mportør napper løvens andel af gårdens produktion. En mulig forklaring fik jeg da jeg modtog det billede I ser ovenfor: Pietros søn, Cesare, er nu med i firmaet og den stolte far ville vise ham, at navnet Majnoni er kendt on rosende omtalt flere steder i verden……..
Som ønsket så gjort: Pietro og hans søn Cesare hilser og takker for jeres forkærlighed. Jeg var ikke så meget for det men vi aftalte en promotion på Pietros i forvejen rimelige priser. Dert bliver dog en kort fornøjelse da de lavere forudbestillingspriser gælder kun til søndag den 20. september.
OBS! ÆNDREDE ÅBNINGSTIDER UGE 37 & UGE 38
< Forrige | Næste > |
---|